Actie Kerkbalans 2019: 'Geef voor je kerk'

Het thema voor Actie Kerkbalans 2019 is ‘Geef voor je kerk’. De actieperiode loopt van 19 januari tot en met 2 februari 2019.
De folder is prachtig vormgegeven met mooie teksten en foto’s van onze eigen gemeente. Deze foto’s zijn gemaakt door Hette Koopmans en Arend-Jan Loozeman tijdens de Sallandse Kerkendag van afgelopen jaar.
De foto’s laten de essentie van onze kerkgemeenschap zien: een hechte, open en gastvrije gemeente waarin groei in het geloof en verbinding centraal staan. Een gemeenschap draait om mensen, maar kan niet bestaan zonder financiële middelen.
Wij roepen u daarom op om ook dit jaar weer een bijdrage te leveren aan onze kerkgemeenschap. Dankzij uw bijdrage kunnen we onze belangrijke taken blijven vervullen en nieuwe plannen maken!